A kto też kupi mi pieluszki


Krystyna Zachwatowicz
A kto też kupi mi pieluszki

Robert Burns
The Rantin Dog, The Daddie O't

O kto też kupi mi pieluszki
O kto ususzy łez mych stróżki
Kto mnie całować będzie w łóżku
Łobuz, maleństwa mego tata
Kto przyzna, że to jego wina
I kto na chrzciny kupi wina
Kto powie mi jak nazwać syna
Łobuz, maleństwa mego tata

Gdy mam żałować grzesznych uciech
Kto przy mnie siądzie na pokucie
Chcę tylko Jasia a on uciekł
Łobuz, maleństwa mego tata
Kto do mnie paplać będzie dalej
Kto we mnie drżenie żądz rozpali
Z kim znów się będziem całowali
Z łobuzem tym, z maleństwa tatą

O kto też kupi mi pieluszki
O kto ususzy łez mych stróżki
Kto mnie całować będzie w łóżku
----------------------------------------
Och tylko w nocy kochać się
O tym z nas każdy dobrze wie
Bo kto bogobojnie
W łóżku śpi spokojnie
Otulony w ciepły koc
Nie dla niego taka noc

Bywają takie noce
Gdy miliard gwiazd migoce
I cisza jest bezbrzeżna
I wielka pustka śnieżna

I nagle gdzieś powietrze
Bolesny krzyk rozedrze
I ten co kochać umie
Zrozumie taki głos

Czemuś tak mnie porzucił
W tę noc straszną i złą
Czemuś nigdy nie wspomniał
Że twa miłość była grą

Czemuś tak mnie porzucił
Miastu rzucił na łup
Dziś wiem już sama
Kto życie moje złamał
I gdzie mnie czeka grób

Bo co jest winien Zygmuś
Że jest taki śliczny
Bo co jest winien Zygmuś
Że ma taki wdzięk
Czy to jest zbrodnia
Taki wygląd estetyczny
Na taki widok
Nawet kamień też by zmiękł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz