Daruj mi - Bogdan Chorążuk


Basia Trzetrzelewska i Alibabki - Daruj mi
Drupi - Vado Via


Bogdan Chorążuk

Daruj
Taka byłam niedobra dla ciebie
Taka byłam niemądra i zła
Nie było dobrze nam

Daruj
Każdą chwilę spędzoną z kimś innym
Każde kłamstwo rzucone ci w twarz
Zdeptany każdy kwiat, od ciebie kwiat
Biały kwiat

Daruj mi, daruj mi, daruj mi
Chcę z tobą być

Daruj
Niemądre marzenia, westchnienia, pragnienia
Każdą łzę, całe dobre i złe
Mój każdy krok i gest, lecz kochaj mnie
Tylko mnie

Daruj mi, daruj mi, daruj mi
Chcę z tobą być

Daruj
Wszystkie kwiaty, którymi cię kocham
Wszystkie noce i wszystkie me sny
W milczeniu jesteś ty i w słowach ty
Zawsze ty

Daruj mi, daruj mi, daruj mi
Chcę z tobą być

Daruj bez żalu, daruj bez reszty
Daruj na zachwyt bezbrzeżny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz