Pociąg życia - Andrzej Mogielnicki


Jerzy Rybiński - Pociąg życia

Andrzej Mogielnicki

Czego chcę, czego naprawdę chcę
Czasem nie wiem, a czasem wiem
Mówią mi: żyj bracie, jak się da
Pociąg życia do przodu gna

Być czy mieć; mieć czy być
O swój los się bić
Czy się dać w życiu wciąż fali nieść
Ciastko mieć, ciastko zjeść
W życia bieg, w życia treść
Jeśli już nurka dać - aż do dna

Do przodu gna, do przodu gna
Pociąg życia do przodu gna...

Stukot kół, zegarów szybki rytm
W strudze czasu korowód win
Jakaś twarz, znajomy kiedyś głos
Z obcych krajów pocztówek stos

Trochę blizn, parę szram
Do dziś z tego mam
Z jazdy tej, której wiadomy cel
Taniej raz, drożej raz
Tak jak każdy z was
Póki chęć do podróży się ma

Do przodu gna, do przodu gna..

Czego chcę, czego naprawdę chcę
Czasem nie wiem, a czasem wiem
Mówią mi: żyj bracie, jak się da
Pociąg życia do przodu gna

Stacja "Noc", stacja "Dzień"
Za szybą ledwie cień
Kogoś, kto kiedyś mi bliski był
Mówi coś, daje znak
Ach, jak mi go brak
Czy ten cień to kiedyś byłem ja...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz